سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کمیل کسان خود را بگو تا پسین روز پى ورزیدن بزرگیها شوند و شب پى برآوردن نیاز خفته‏ها . چه ، بدان کس که گوش او بانگها را فرا گیرد ، هیچ کس دلى را شاد نکند جز که خدا از آن شادمانى براى وى لطفى آفریند ، و چون بدو مصیبتى رسد آن لطف همانند آبى که سرازیر شود روى به وى نهد ، تا آن مصیبت را از او دور گرداند چنانکه شتر غریبه را از چراگاه دور سازند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :11
کل بازدید :202696
تعداد کل یاداشته ها : 253
103/2/6
3:38 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
mehdi-h-j-p[388]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
عاشق آسمونی لحظه های آبی سکوت ابدی پرپر .: شهر عشق :. پیامنمای جامع @@@این نیزبگذرد@@@ سایت روستای چشام (Chesham.ir) منطقه آزاد رازهای موفقیت زندگی Dark Future عطر نرگس (بنفشه ی صحرا) عشق پنهان سیاه مشق های میم.صاد عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) مهاجر جیغ بنفش در ساعت 25 گروه اینترنتی جرقه داتکو تیـــــــــــام با ولایت زنده ایم اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... ستاره خاموش کلبه ی عشق مشق عشق ناز عشق تابینهایت تنهاترین تجربه های مربی کوچک صل الله علی الباکین علی الحسین مهندسی متالورژِی دلنوشته های یه عاشق! کوثر ولایت خـــــستــــــــــــه امـــــــــــــــــ مناجات با عشق .: دهکده عشق :. فقط من برای تو یادداشتهای روزانه رضا سروری *غدیر چشمه هیشه جاری* مذهب هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه الزهرا(س) پایگاه شهید کریم مینا سرشت * امام مبین * درجست وجوی حقیقت داستان نویس یه دختر تنها دو بال پرواز دهاتی الکترونیک و کارما قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی ماه شعبان حاج آقا مسئلةٌ رویای زیبا ... هر چی بخوای منتظران مهدی طیفکان کشتی کج روستای خاصلو باران غریب مادر اندیشمند ایـــــــــــران مــــــــن آرش...پسر ایده آل من دوستانه یه دختر تنها تنهایی من صبا فصل خاکستری مداحی خاکی diplomacy امور فرهنگی دانشکده قدس فرزاد ملوس و پرنیاجون تینا

 

یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهور الحجة .
 

السلام علیک  یا ابا صالح (عج)

 

از ان سوار گفتی – ان سوار سبز پوش  ان یکتای بی قرینه – اری وقتی ان سوار بیاید همه از  او روی برمی گردانند- میدانی هیچکس بر اعتقاد سابق و عظمت شخصیتی او باقی نمی ماند. میدانی در ان روز طرفداران ظاهری  و ریاکار او به جبهه مخالفش می روند . خصم و دشمنانش  به صف  طرفداران او می روند.

اری در ان روز همه امر پروردگار و اعتقاد قلبی  به او را تبدیل به روشی نوین  برای خدا پرستی  می کنند – اری ان سوار با شکلی موافق زمانه  خواهد امد و کسی قیافه و سیمای او را به عنوان امام زمان و مصلح جهان قبول ندارد – بلی او مانند یوسف  در میان قوم خود ناشناس است در حالی که او را مردم می بینند و در میان بازارهایشان راه میرود . پس از اینکه به امدن او دل ببندیم خودمان و طرز فکرمان و بینشمان را اصلاح کنیم.

 

 

**** اللهم عجل لولیک الفرج  ****


              برای دانلود فلش ها با زدن کلیک راست از گزینه save  target  as استفاده کنید.

 

 

اینم یک فلش زیبا  درباره محرم حجم ???کیلو بایت

 

 

اینم یک فلش دعای عرفه  حجم ????کیلو بایت دانلود نکنی ضرر کردی

 

 

فلش بسیار زیبا درباره داستانی روایتی از حضرت علی به نام یک مرد و هفت میدان

 

 

فلش جدید درباره محرم با مداحی طاهری با حجم ????کیلو بایت

 

فلش زیبا در باره محرم با صدای علیمی با حجم ??? کیلو بایت

 

  

فلش زیبا در باره محرم با صدای کریمی درباره حضرت ابوالفضل با حجم ????کیلو بایت(دانلود نکنی ضرر کردی) 

 

فلش جدید درباره محرم با مداحی طاهری  حجم ???کیلو بایت

 

?-فلش دعای زیبای اللهم رب الشهر رمضان با صدای حاج منصور

 

?-فلش زیبا درباره ماه رمضان با صدای  حاج منصور ارضی  

 

 

 

صد شکر بر این، صد حیف از آن

فطر

عید فطر با همه‏ی شیرینی و فرخندگی، آدمی را بر سر دو راهی شوق و تاسف می‏گذارد. از یک سو شادمانیم که در دوره امتحان از عهده به درآمدیم و دستورات الهی را اطاعت کردیم و از سویی اندوهگین هستیم که چرا چنین دوره‏ا‏ی که با رحمت و مدد الهی همراه بود، سپری شد. با رسیدن عید فطر، ماه رمضان رخت برمی‏بندد و چشمان ما تا سال بعد به انتظار آمدنش به راه خواهد بود. رفتن این ماه گران ‏قدر برای همه ‏ی کسانی که طعم روزه ‏داری را چشیده‏اند، بر سفره ‏های سحر و افطار این ماه نشسته‏اند، در هوای آمرزش‏آمیز و مغفرت‏آور این ماه تنفس کرده‏اند و در سایه‏ آن از شر شیطان در امان بوده ‏اند، قابل درک است و همه کم و بیش حسرت رفتن این اوقات را درک می‏کنند اما هیچکس به اندازه ‏اهل‏البیت علیهم ‏‏السلام که در مسیر اطاعت و بندگی خداوند از همه پیشی گرفته و پشوایان اهل تقوی شده‏ اند، آثار فقدان این ماه را درک نمی‏کند. امام سجاد علیه ‏السلام، بزرگ آموزگار نیایش و مناجات‏ عارفانه، در دعای چهل و پنجم صحیفه‏ سجادیه در قالب یک نیایش و مناجات، شیوه ‏ی وداع با این ماه مبارک را به ما آموزش می‏دهد. امام در این مناجات پس از حمد و ثناء الهی، از خدا بخاطر آنکه با قرار دادن تکالیفی خاص در این مقطع شریف از زمان، موجبات تقرب مسلمانان به خود را ایجاد کرده است، شکرگزاری می‏کند و در ادامه می‏ فرماید:

«این ماه مبارک، در میان ما به شایستگی زیست و به نیکی همنشین ما گردید و گران‏ مایه‏ ترین سودهای جهان را به ما بخشید و چون مدتش به سر آمده و شمار روزهایش پایان گرفت، از ما جدا شد.

اینک او را بدرود می‏گوییم؛ همچون کسی که رفتنش برای ما دشوار است و ما را دچار اندوده می‏کند ...

بدرود بر تویی که از گرامی ‏ترین اوقاتی بودی که با ما همنشین شد ...

بدرود بر تو ای همنشینی که تا هستی پر قدر منزلتی و چون جدا شوی، فراق تو دردناک است...

بدرود بر تو ای همدمی که وقتی آمدی، آرامش برای دل ‏ها آوردی و شادمانمان کردی وچون سپری شدی ما را در وحشت تنهایی گذاشتی و درد فراق افزودی.

سلام بر تو ای مددکاری که ما را در مقابله با شیطان یار بودی و ای رفیقی که راه ‏های نیکی کردن را پیش پای ما هموار نمودی.

بدرود بر تو که چه بسیار گناهان ما را نابود کردی و چه بسا عیب‏ها ی گوناگون ما را پوشاندی!

بدرود بر تو که که برای گناهان ‏کاران چه طولانی بودی و در دل‏ها ی مومنان چه پرشکوه بودی!

بدرود بر تو که با برکت بسیار به ما روی آوردی و ما را از چرک‏های گناهان شستشو دادی!

بدرود بر تو که دیروز چون با ما بودی، به سختی دلبسته‏ات بودیم و فردا که از میان ما خواهی رفت، از جان و دل آرزومندت هستیم.

‌‌[خدایا] پوزش ما را بپذیر که در این ماه در در ادای حق تو کوتاهی کردیم و عمر ما را به ماه رمضان آینده برسان ...  

خدایا، اکنون که این ماه به پایان رسید و جامه‏ ی زمان را به دور افکند، تو نیز جامه ‏ی گناهان ما را درآور و به دو بیفکن و با رفتن این ماه، بدی‏های ما رانیز ببر و ما را به سبب آن از نیک‏بخت‏ترین روزه‏ داران و پرنصیب‏ترین و بهرمندترین‏ آنان قرار ده.

خدایا اگر کسی از روزه ‏داران، چنان که باید، حق این ماه و حرمتش را پاس داشته و به احکام آن عمل کرده و از گناهان دوری ورزیده است یا به وسیله‏ای به تو تقرب جسته که خشنودی و رحمتت را برای او در پی داشته است، همانند آنچه به او می‏بخشی از خوان بی‏نیازی ‏ات به ما نیز ببخش و چندین برابر آن را از فضل خود به ما ارزانی کن که فضل تو کاستی نمی‏گیرد و گنجینه‏ های تو نقصان نمی‏پذیرد ...

خدایا، ما در این روز فطر که آن را برای مومنان روز عید و شادی و برای دینداران هنگامه ‏ی اجتماع و همکاری قرار دادی، از هر گناهی که مرتکب شده‏ایم، از هر زشتی که پیش از این کرده‏ایم و از هر اندیشه‏ ی بد که در دل خود نهان داشتیم، دست برمی‏داریم و به سوی تو می‏آییم؛ همچون کسی که دیگر خیال بازگشت به گناه را ندارد و دیگر مرتکب هیچ گناهی نخواهد شد؛ خالصانه و بدون ذره‏ ای شک و تردید. پس بر بازگشت ما آغوش گوشای و از ما خشنود باش و ما را بر ترک گناه استوار بدار! »  (1)

 

خداحافظ ، ماه نفس های مسیحایی

اکنون باغ بهارزده ، باغ جان گرفته از نفسهای مسیحایی بهار دلها رمضان پربرکت خدا، آسمان را می نگرد که گاه به رگباری کوتاه از ابرهای رحمتی که به دست نسیم از راه می رسند ، اشک در آیینه چشمانش جوانه می زند.

اکنون بهار حیات آخرین رمضان ، آخرین نوازش ها را بر سر باغ می کشد. آخرین نفسهای مسیحایی را در او می دمد. دیری نخواهد پایید که وقت خداحافظی فرا رسد، شاید هم اکنون فرارسیده است و همین بغضی بر گلوی باغ می نشاند، دل آسمان می گیرد و باران اشک می بارد و از گوشه چشم برگها و شاخه ها جاری می شود. یاد اعجاز سبز بهار رمضان ، دل باغ را به وجد می آورد ، جهان نشاط می گیرد ، آسمان به قرار می رسد و خورشید گیسوان طلایی اش را بر شانه های باغ می افشاند. اینک صدای رودخانه که با دهانی کف آلود به مستی آواز سر داده و سرودخوانان می گذرد ، در فضا طنین انداز است.

جویبار با چراغهای حباب بر سر می رود که به رودخانه بپیوندد. به رودخانه که یاهوکشان سرود سر داده است : «هر کسی کو دور ماند از اصل خویش / بازجوید روزگار وصل خویش» اکنون آخرین روز بهار رمضان است و یاد خداحافظی ، دلهایمان را بی قرارانه در قفسه تنگ سینه هایمان به تپش درآورده است.

امشب آخرین یشتها ، گاثه ها ، سفرها ، سوره ها ، دعا ، کلمات مقدس ، نیایش ها و غزلها در اشتیاق دریا خوانده خواهد شد. امشب دل بی قرارمان یک بار دیگر اشک خواهد بارید و از آن حضور بیکران برای یک مهمانی دیگر وعده خواهد گرفت ؛ وعده ای سبز ، برای ضیافت بهشتی ، ضیافت دوست.

سحر فردا یکی یکی از خانه ها بیرون خواهیم زد ، روزه داران چون دانه دانه دانه های زلال باران ، در کوچه ها به هم خواهند رسید. در خیابان های شهر جاری خواهند شد و در میدان بزرگ مصلا ، در فضایی به وسعت فطرت و آفرینش ، بازگشت به سرشت نخستین را، در خیزابه ای بلندقامت خواهند بست و وصال آن یگانه اقیانوس بیکران را شراب تکبیر سر خواهند کشید. خدایا! فطر از فطرت است و فطرت ما را به اولین روز آفرینش برمی گرداند. آنگاه که جبریل را فرستادی ، تا از خاک زمین مشتی برگیرد و تو خمیره آدم را در بین طائف و مکه به 40 روز سرشتی ،

آفریدگارا تو مرا آفریدی تا نامهای تو را یاد بگیرم ، و تو را به هزار و یک نام مقدس فرابخوانم و با یاد و نام تو صدای عاشق تو را جاودان بر گنبد گیتی مکرر بدارم.

خدایا ، مهربانا ، پروردگارا ، دوستا و آفریدگارا! نیک می دانستی که از خاک بودنم مرا از پرواز باز خواهد داشت و از آنجا که دوستم داشتی ، رهایم نکردی.

بهار رمضان را در چرخش ایام بر سر راهم قرار دادی ، تا سر و تن ، دل و جان ، و خویشتن خویش را در بارش باران های رحمت تو ، باران های رحمت رمضانی ات ، از هرچه آلودگی و سنگینی و گردوغبار ، بشویم و پاک کنم.

تو مرا به مهمانی ات فراخواندی ، تا در برابر نگاهت ، در حضور باشکوه و مهربانت ، در بارگاه معنوی ضیافت نورانی ات ، دوباره به یاد فطرتم ، خود خود خودم بیفتم ، از وابستگی ها ، دلبستگی ها ، شبکه رکودآور روزمرگی ها ، بگذرم و روح تنها و دل مظلومم را ، در آن اعماق در آن انتها بیایم و در آن سویدای دلم ، با فطرت نخستینم ، با آینه ای که در برابر خوبی ها و پاکی ها و خودت داشتم ، به نماز فطر تو بیایم.

خداحافظ ای ماه زلال بارانی ، ای ماه نسیم های بهشتی ، خداحافظ ای ماه کوزه های کوثری ، ای ماه زمزمه های حیدری ، خداحافظ ای ماه طلوع ، اشراق ، نور و رهایی ! تو امروز می روی اما بدان دل به فطرت رسیده من ، تا حضور دوباره تو اشتیاق سبزش را به ذکر و تسبیح به شکوفه خواهد نشاند.


دکتر صابر امامی؛ روزنامه جام جم

 

              برای دانلود کتابها با زدن کلیک راست از گزینه save  target  as

استفاده کنید.

کنابها با فرمت pdf بوده و با نرم افزار Acrobat Reader

اجرا میشود.

کتابهای متنوع دیگری  در قسمت ارشیو وبلاگ قرار دارد.

 از انها نیز بازدید نمایید.

 

 

 

?- فطریه عاشقی

  

?- روز پاداش

 

?- احکام زکات فطره

 

?-  عید صالحان

  

?- عید فطر و نقش ان در فرد و اجتماع

?- روزی که اسرار هویدا می شود.

?-  کلید بازگشت

?-  اعمال شب و روز عید فطر

? - عید فطر جشن غلبه بر طاغوت نفس  

?? - دو کتاب زیبا

 

یباد داشته باشیم که :

که از ما می پرسند که چی با خودتون اوردین  نه اینکه چی رو از خودتون باقی گذاشتین. 

 

به امید دیدار


  
  
<      1   2   3   4      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام خدمت تمام دوستان محترم و تشکر میکنم از همه دوستانیکه به من تبریک گفتند ببخشید تازه امروز تونستم بخونم با یک نوشته درباره امام زمان در خدمت شما هستم امیدوارم که همگی در جشن تولد امام زمان (ع) جشن ظهورش رو هم بگیریم التماس دعا یک صلوات هم برای سلامتی اقا امام زمان بفرستید
+ با سلام خدمت تمام دوستان محترم و تشکر میکنم از همه دوستانی به من تبریک گفتند ببخشید تازه امروز تونستم بخونم با یک نوشته درباره امام زمان در خدمت شما هستم امیدوارم که همگی در جشن تولد امام زمان (ع) جشن ظهورش رو هم بگیریمالتماس دا یک صلوات هم برای سلامتی اقا امام زمان بفرستید
+ با سلام خدمت تمام دوستان محترم و تشکر میکنم از همه دوستانی به من تبریک گفتند ببخشید تازه امروز تونستم بخونم با یک نوشته درباره امام زمان در خدمت شما هستم امیدوارم که همگی در جشن تولد امام زمان (ع) جشن ظهورش رو هم بگیریم
+ با سلام با یک مطلب کامل درباره کاشت ناخن و اپیلاسیون بروز کردم برای سلامتی اقا امام زمان (عج) و شادی اموات خودتون و بنده حقیر سه تا صلوات بفرستید
+ سلام به همه دوستان با سه کلیپ بروز کردم انشاالله خوشتون بیاد برای سلامتی اقا امام زمان سه تا صلوات بفرستید
+ سلام به همه دوستان محترم فردا روز دحو الرض هست که روزه اش برابر با هفتاد سال روزه و عبادتش مقبول برای فرج امام زمان (عج) هم دعا کنید این بنده سر تاپا تقصیر رو هم از دعای خیرتون محروم نفرمایید یک صلوات بفرستید
+ با سلام و ارزوی فبولی طاعات و برای سلامتی اقا امام زمان عج و خودتون و خانوادتون و اموات مون همگی فیض ببرن 3 تا صلوات ختم کنید با کتابهای جدید بروزم التماس دعا
+ السلام علیک یا صاحب العصر و الزمان و با سلام و درود بر شما با یک کتاب تک در مورد امام زمان در خدمت هستم التماس دعا 2 صلوات هدیه به اقا امام زمان و یکی هم به اموات من و خودتون
+ با سلام خدمت دوستان و التماس دعای شدید در این ایام امیدوارم که اعیاد به شما خوش گذشته با عرض پوزش بابت تاخیر با کتابهای جدید بروزم برای سلامتی امام زمان 5 صلوات بفرستید
+ آن شیر دلاور که زبهر طمع نفس / در خوان جهان پنجه نیالود، علی بود شاهی که وصی بود و ولی بود، علی بود / سلطان سخا و کرم و جود، علی بود . با عرض سلام و تبریک اعیاد ماه رجب با کتابهای جدید بروزم .التماس دعا 1 گل صلوات به اقا امیرالمومنین علی علیه السلام هدیه کنید.