سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین مردم کسی است که دانش مردم را بر دانش خویش بیفزاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :6
کل بازدید :202456
تعداد کل یاداشته ها : 253
103/1/9
11:36 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
mehdi-h-j-p[388]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
عاشق آسمونی لحظه های آبی سکوت ابدی پرپر .: شهر عشق :. پیامنمای جامع @@@این نیزبگذرد@@@ سایت روستای چشام (Chesham.ir) منطقه آزاد رازهای موفقیت زندگی Dark Future عطر نرگس (بنفشه ی صحرا) عشق پنهان سیاه مشق های میم.صاد عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) مهاجر جیغ بنفش در ساعت 25 گروه اینترنتی جرقه داتکو تیـــــــــــام با ولایت زنده ایم اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... ستاره خاموش کلبه ی عشق مشق عشق ناز عشق تابینهایت تنهاترین تجربه های مربی کوچک صل الله علی الباکین علی الحسین مهندسی متالورژِی دلنوشته های یه عاشق! کوثر ولایت خـــــستــــــــــــه امـــــــــــــــــ مناجات با عشق .: دهکده عشق :. فقط من برای تو یادداشتهای روزانه رضا سروری *غدیر چشمه هیشه جاری* مذهب هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه الزهرا(س) پایگاه شهید کریم مینا سرشت * امام مبین * درجست وجوی حقیقت داستان نویس یه دختر تنها دو بال پرواز دهاتی الکترونیک و کارما قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی ماه شعبان حاج آقا مسئلةٌ رویای زیبا ... هر چی بخوای منتظران مهدی طیفکان کشتی کج روستای خاصلو باران غریب مادر اندیشمند ایـــــــــــران مــــــــن آرش...پسر ایده آل من دوستانه یه دختر تنها تنهایی من صبا فصل خاکستری مداحی خاکی diplomacy امور فرهنگی دانشکده قدس فرزاد ملوس و پرنیاجون تینا

 

یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهور الحجة .
 

السلام علیک  یا ابا صالح (عج)

 

از ان سوار گفتی – ان سوار سبز پوش  ان یکتای بی قرینه – اری وقتی ان سوار بیاید همه از  او روی برمی گردانند- میدانی هیچکس بر اعتقاد سابق و عظمت شخصیتی او باقی نمی ماند. میدانی در ان روز طرفداران ظاهری  و ریاکار او به جبهه مخالفش می روند . خصم و دشمنانش  به صف  طرفداران او می روند.

اری در ان روز همه امر پروردگار و اعتقاد قلبی  به او را تبدیل به روشی نوین  برای خدا پرستی  می کنند – اری ان سوار با شکلی موافق زمانه  خواهد امد و کسی قیافه و سیمای او را به عنوان امام زمان و مصلح جهان قبول ندارد – بلی او مانند یوسف  در میان قوم خود ناشناس است در حالی که او را مردم می بینند و در میان بازارهایشان راه میرود . پس از اینکه به امدن او دل ببندیم خودمان و طرز فکرمان و بینشمان را اصلاح کنیم.

 

 

**** اللهم عجل لولیک الفرج  ****


              برای دانلود فلش ها با زدن کلیک راست از گزینه save  target  as استفاده کنید.

 

 

اینم یک فلش زیبا  درباره محرم حجم ???کیلو بایت

 

 

اینم یک فلش دعای عرفه  حجم ????کیلو بایت دانلود نکنی ضرر کردی

 

 

فلش بسیار زیبا درباره داستانی روایتی از حضرت علی به نام یک مرد و هفت میدان

 

 

فلش جدید درباره محرم با مداحی طاهری با حجم ????کیلو بایت

 

فلش زیبا در باره محرم با صدای علیمی با حجم ??? کیلو بایت

 

  

فلش زیبا در باره محرم با صدای کریمی درباره حضرت ابوالفضل با حجم ????کیلو بایت(دانلود نکنی ضرر کردی) 

 

فلش جدید درباره محرم با مداحی طاهری  حجم ???کیلو بایت

 

?-فلش دعای زیبای اللهم رب الشهر رمضان با صدای حاج منصور

 

?-فلش زیبا درباره ماه رمضان با صدای  حاج منصور ارضی  

 

 

 

 

داستانهای شگفت

 

صبر جمیل صبر جمیل

زهراى اطهر - دختر رسول خدا (ص ) - مورد اهانت قرار مى گیرد، خشمگین وارد خانه مى شود و با جملاتى که کوه را از جا مى کند شوهر غیور خود را مورد عتاب قرار مى دهد و مى گوید:
- پسر ابوطالب ! چرا به گوشه اى خزیده اى ؟ تو همانى که شجاعان از بیم تو خواب نداشتند، اکنون در برابر مردمى ضعیف سستى نشان مى دهى ، اى کاش مرده بودم و چنین روزى را نمى دیدم !
على - علیه السلام - خشمگین از ماجرا، از طرف همسرى که بى نهایت او را عزیز مى دارد این چنین تهییج نمى شود.
این چه قدرتى است که على را از جا نمى کند، پس از استماع سخنان زهرا با نرمى او را آرام مى کند که :
- نه ، من فرقى نکرده ام ، من همانم که بودم مصلحت چیز دیگر است ، تا آنجا که زهرا، علیه السلام ، را قانع مى کند و از زبان زهرا مى شنود:
- حسبى اللّه و نعم الوکیل
روز دیگرى باز فاطمه - سلام اللّه علیها - على (ع ) را دعوت به قیام مى کند، در همین حال فریاد مؤ ذن بلند مى شود که :
- اشهد ان محمدا رسول اللّه
على (ع ) به زهرا (س ) فرمود:
آیا دوست دارى این فریاد خاموش شود؟
گفت : نه
فرمود: سخن من جز این نی


 

اشنایی با الفبای زندگی

نهاد خانواده و سازندگیهاى ازدواج


مزایاى داور خانوادگى
در این آیه چند نکته زیبا به چشم مى خورد:
اول : اینکه داور، از خانواده باشد نه از بیرون و بیگانه ، تا اختلافات و اسرار خانوادگى به خارج درز نکند و آبرو ریزى نشود و نزاع داخلى آنان بر سر زبانها نیفتد. بعلاوه ، اقوام نسبت به مسایل فیما بین آنها، آشناتر و به راه حل نیز وارد ترند.
دوم : آنکه واقعا دو طرف ، در صدد اصلاح و رفع مشکل باشند، نه در حالت لجاجت و تعصب و یکدندگى و خود محورى و خود خواهى ، که هر کدام بخواهد اثبات کند که حق با اوست و طرف مقابل اشتباه کرده یا گنهکار است و تقصیر اوست . در این صورت هرگز تلاش مصلحان و داوران به نتیجه نخواهد رسید.
سوم : آنکه اراده اصلاح ، جدى باشد و طرفین به یک توافق و وحدت نظر برسند، یعنى بزرگترها و ریش سفیدها و داوران خیر خواه و صادق و امین ، حرفهاى آنان را بشنوند و دیدگاههاى موکل خود را به طرف مقابل برسانند و نتیجه این صحبتها آن باشد که خود زوجین ، مشکل را حل شده ببینند و اختلاف ریشه کن شده باشد، نه آنکه با سلام و صلوات و رو در بایستى قرار دادن آنها و ماخوذ به حیا شدن و شرم حضور، مساله به ظاهر حل شود، ولى ریشه اختلاف و غده کدورت همچنان باقى مانده باشد.
تا ریشه به جاست ، درد درمان نشود.
آشتى و صلح دلخواه و ارادى ، پایدار است ، و گرنه آشتى تحمیلى ، سرپوش گذاشتن بر شعله خلاف و اختلاف است ، که روزى از زیر خاکستر سر مى کشد و بر افروخته مى شود.
چنین داورى ، نباید مانند یک مداواى سطحى باشد و اصل غده باقى بماند و به تدریج رشد کند و یک بار دیگر به بهانه دیگر سرباز کند و صفاى خانه را بر هم بریزد.
چهارم : علت اینکه قرآن ، توصیه به گزینش و داورى دو قاضى مى کند، براى اطمینان هر چه بیشتر به این است که هیچ ستم و اجحاف و حق کشى یا یک سویه نگرى در قضیه پیش نخواهد آمد. وقتى دو طرف ، از خود سلب اختیار کردند و کار را به دو داور مطمئن و منصف سپردند، روشن است که آنان به توافقى دست خواهند یافت و راه حلى ارائه خواهند کرد که به سود و صلاح هر دو جانب باشد. (24)
داوران خانوادگى ، هم مسؤ ولیت دارند، هم اختیار و قدرت تصمیم گیرى و هم راءى و داورى آنان براى دو طرف اختلاف خانوادگى الزام آور و لازم الاتباع است .
تعیین چنین داورانى ، براى جلوگیرى از تفرق و از هم پاشیدن خانواده هاست . وظیفه عموم مؤ منین ، فامیلها و وابستگان و حتى دستگاه قضایى و دادگسترى آن است که تا مى توانند با چاره اندیشى و تدبیر، مانع تفرقه ، جدایى و طلاق شوند و ایجاد آشتى و وفاق را سرلوحه کار خویش قرار دهند

??? نکته درباره نماز

محسن قرائتى

نماز و صداقت
کسى که دیگرى را دوست دارد سخن گفتن با او را هم دوست دارد. آنها که با زبان ، مدّعى خداخواهى و خدادوستى اند، ولى علاقه اى به نماز ندارند در ادّعاى خود صداقت ندارند. نماز ملاک و میزان مقدار تعهّدى است که انسان در اظهارات خود دارد. به همین دلیل نماز منافق همچون سایر اعمالش همراه با صداقت نیست .
نماز و نیّت
علاوه بر حضور قلب و خشوع در نماز که سفارش اسلام و از علامات مؤ من است و اهمیّت آن تا آنجاست که اگر نمازى با توجّه خوانده نشود قبول نمى شود و از نماز همان مقدارى مورد قبول است که با حضور قلب باشد، ولى با این همه اسلام سفارش کرده که نماز با بهترین لباس از نظر پاکى و نو بودن ، همراه با عطر و وقار و آرامش انجام گیرد، تا جائى که بعضى به امام سجاد علیه السّلام که به سوى مسجد مى رفت ، گفتند: گویا منزل عروس مى روى ! امام فرمود: ملاقات با خالق زیبائى ها دارم .
به خصوص زنان خوب است به هر نحو خود را براى نماز بیارایند، به این معنا که زیورهایى گرچه ساده و اندک هنگام نماز با خود داشته باشند.
نماز، یک معامله پُر سود
خداوند مى فرماید: ((فاذکرونى اَذکرکم ))(44) شما مرا یاد کنید من هم شما را یاد مى کنم .
یاد ما براى خدا سودى ندارد، ولى یاد او از ما، لطفش را نصیب ما مى فرماید، لغزش ما را مى بخشد، دعاى ما را مى پذیرد، مشکل ما را حل مى کند، لطف او براى ما بى نهایت ارزش دارد. پس در نماز که یاد خدا مى کنیم ، کالاى پرارزشى را گرفته ایم .
نماز و آرامش
تنها مشکلى که دنیاى علم وصنعت امروز آن را حل نکرده ، مشکل آرامش روحى است . هر روز آمار بیمارى هاى روانى ، و مصرف قرص ‍ اعصاب زیاد مى شود. هیچ چیز به انسان آرامش نمى دهد جز یاد خدا و ایمان و اُنس و عشق و توکّل به او.
آرى نماز یاد خداست و فقط با یاد خدا دل ها آرامش مى یابد.
افرادى را مى شناسیم که داراى قدرت ، مال و علم هستند، امّا آرامش لازم را ندارند. در مقابل ، افرادى تهیدست هستند که به خاطر ایمان به سرچشمه هستى داراى قلبى آرامند، دید و بینش و اعتقاد خاصّى دارند که حوادث تلخ و شیرین را مى پذیرند و براى آنها تحلیل منطقى دارند.
آرى با یاد خداوند دل ها آرام مى گیرد و بهترین یاد خدا همان نماز است ، کمبود امروز بشر علم و تخصصّ نیست ، بلکه دل آرام است . نه فرعون ها و ابرقدرت ها دل آرام دارند، نه قارون ها، و نه ابولهب ها، و نه منافقان چند چهره .
تنها رهبرى را که ما در زمان خودمان داراى دل آرام دیدیم ، حضرت امام خمینى قدّس سرّه بود که روز 12 بهمن 57 وقتى در هواپیما نشست تا به ایران بیاید، خبرنگار از او پرسید چه احساسى دارید؟ فرمود: هیچ .
با اینکه هنوز نظام شاهنشاهى سرِ پا بود و احتمال سرنگونى هواپیما داده مى شد.
در وصیّت نامه خود نیز نوشت من با قلبى آرام به سوى خدا مى روم . این دل آرام از زور و پول و مقام نیست ، از پیوند با خداست که بهترین نوع آن نماز است

 

              برای دانلود کتابها با زدن کلیک راست از گزینه save  target  as

استفاده کنید.

کنابها با فرمت pdf بوده و با نرم افزار Acrobat Reader

اجرا میشود.

کتابهای متنوع دیگری  در قسمت ارشیو وبلاگ قرار دارد.

 از انها نیز بازدید نمایید.

 

 

 

?- چند کتاب درباره دعا های افراد مهم در قران

  

?- درجات میهمان خدا

 

?- اسباب امادگی برای میهمانی خدا

 

?- خطبه پیامبر در اخرین جمعه ماه شعبان

  

?- خطبه پیامبر در اخرین روز ماه شعبان

?- شناخت میهمانی خدا

?- سخن امام رضا(ع) برای شروع ماه رمضان

?- اداب افطار کردن

? - اوقات شرعی یکسال شهر تهران ??

?? - گناه انفجار است.

 

یباد داشته باشیم که :

که از ما می پرسند که چی با خودتون اوردین  نه اینکه چی رو از خودتون باقی گذاشتین. 

 

به امید دیدار


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام خدمت تمام دوستان محترم و تشکر میکنم از همه دوستانیکه به من تبریک گفتند ببخشید تازه امروز تونستم بخونم با یک نوشته درباره امام زمان در خدمت شما هستم امیدوارم که همگی در جشن تولد امام زمان (ع) جشن ظهورش رو هم بگیریم التماس دعا یک صلوات هم برای سلامتی اقا امام زمان بفرستید
+ با سلام خدمت تمام دوستان محترم و تشکر میکنم از همه دوستانی به من تبریک گفتند ببخشید تازه امروز تونستم بخونم با یک نوشته درباره امام زمان در خدمت شما هستم امیدوارم که همگی در جشن تولد امام زمان (ع) جشن ظهورش رو هم بگیریمالتماس دا یک صلوات هم برای سلامتی اقا امام زمان بفرستید
+ با سلام خدمت تمام دوستان محترم و تشکر میکنم از همه دوستانی به من تبریک گفتند ببخشید تازه امروز تونستم بخونم با یک نوشته درباره امام زمان در خدمت شما هستم امیدوارم که همگی در جشن تولد امام زمان (ع) جشن ظهورش رو هم بگیریم
+ با سلام با یک مطلب کامل درباره کاشت ناخن و اپیلاسیون بروز کردم برای سلامتی اقا امام زمان (عج) و شادی اموات خودتون و بنده حقیر سه تا صلوات بفرستید
+ سلام به همه دوستان با سه کلیپ بروز کردم انشاالله خوشتون بیاد برای سلامتی اقا امام زمان سه تا صلوات بفرستید
+ سلام به همه دوستان محترم فردا روز دحو الرض هست که روزه اش برابر با هفتاد سال روزه و عبادتش مقبول برای فرج امام زمان (عج) هم دعا کنید این بنده سر تاپا تقصیر رو هم از دعای خیرتون محروم نفرمایید یک صلوات بفرستید
+ با سلام و ارزوی فبولی طاعات و برای سلامتی اقا امام زمان عج و خودتون و خانوادتون و اموات مون همگی فیض ببرن 3 تا صلوات ختم کنید با کتابهای جدید بروزم التماس دعا
+ السلام علیک یا صاحب العصر و الزمان و با سلام و درود بر شما با یک کتاب تک در مورد امام زمان در خدمت هستم التماس دعا 2 صلوات هدیه به اقا امام زمان و یکی هم به اموات من و خودتون
+ با سلام خدمت دوستان و التماس دعای شدید در این ایام امیدوارم که اعیاد به شما خوش گذشته با عرض پوزش بابت تاخیر با کتابهای جدید بروزم برای سلامتی امام زمان 5 صلوات بفرستید
+ آن شیر دلاور که زبهر طمع نفس / در خوان جهان پنجه نیالود، علی بود شاهی که وصی بود و ولی بود، علی بود / سلطان سخا و کرم و جود، علی بود . با عرض سلام و تبریک اعیاد ماه رجب با کتابهای جدید بروزم .التماس دعا 1 گل صلوات به اقا امیرالمومنین علی علیه السلام هدیه کنید.